Strona główna » Zwroty | Wymiany | Reklamacje

Zwroty | Wymiany | Reklamacje

 

ZWROT


W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  •   Pobierz i wypełnij formularz zwrotu/odstąpienia od umowy. 
  •   Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z formularzem zwrotu oraz paragonem.
  •   Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  •   Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.   W ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu

Adres do zwrotów:
CH Jagiellończycy, lokal 189
ul.Brzozowa 2/8
42-260 Częstochowa

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy dostępne są w regulaminie sklepu www.footwear24.pl

 


WYMIANA

 

Jeżeli chcesz wymienić zakupione u nas buty na inny rozmiar lub model,  złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu na adres:

CH Jagiellończycy, lokal 189
ul.Brzozowa 2/8
42-260 Częstochowa




REKLAMACJE

 

 

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. . W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar. 

Reklamowany towar wraz z opisem oraz dowodem sprzedaży należy wysłać na poniższy adres:

CH Jagiellończycy, lokal 189
ul.Brzozowa 2/8
42-260 Częstochowa

 

Reklamacji nie podlegają:

  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,
  • części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
  • starte lub przetarte spody obuwia,
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
  • niedopasowanie obuwia do stopy,
  • urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
  • uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
  • naturalne zużycie obuwia,
  • wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
  • farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
  • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
  • wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
  • plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
  • zapach obuwia.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Zapisz się do naszego Newslettera i zyskaj !

Podaj nam swój adres mailowy, a w zamian otrzymasz kupon rabatowy na zakupy w naszym sklepie o wartości 10%

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

Minimalna wartość zamówienia o jakiej będzie można zrealizowac kupon rabatowy to: 150,00 zł